SÅDAN STATER DU TIL RIDNING

På Hørsholm Rideklub er alle velkomne!

Hvis du har lyst til at starte på rideskolen, er du velkommen til at komme forbi en hverdag mellem kl. 16-18 eller lørdag formiddag mellem kl. 9-12 og tale med Lone, der underviser i rideskolen. Du er også velkommen til at skrive en mail på: rideklub@horsholm-rideklub.dk. Vi kontakter dig hurtigst muligt, så vi kan finde frem til det hold, der passer til dig og dit niveau.

Vores hold er p.t. meget bookede, men har vi plads på et hold, der passer til dig, kan du få en prøvetime, så du kan fornemme om Hørsholm Rideklub er det rigtige for dig.

Når du kommer til prøvetimen.....
  • HUSK at du skal have ridestøvler/gummistøvler på og et par busker med ingen eller små syninger på indersiden af benene. Af sikkerhedsmæssige årsager er der INGEN ridning i kondisko.
  • Det er obligatorisk at ride med hjelm. Vi låner dig gerne en hjelm, indtil du har din egen. Du kan endvidere låne en sikkerhedsvest.
  • Ridelæreren finder den mest egnede hest til dig, og vi håber du får en god ridetur!
  • Hvis du ønsker at fortsætte på holdet, så aftaler du det med ridelæreren.
  • Hvis du ønsker at gå til ridning, skal du udfylde en medlemsblanket og du modtager en velkomstfolder. Du skal derefter tilmelde dig via forsiden på denne hjemmeside.

Priser:

Halvtime hold- trækhold Kr. 450
    Heltime hold - begynder, let øvet, elite Kr. 600
    Springhold Kr. 550
    Part på rideskolehest (+ heltime hold)
    Kr. 600